De început

Salut,

     Eu sunt Sebi și acesta este locul în care eu voi mai scrie câte ceva din an în Paște, cum zice o vorbă românească. Cu puțin noroc, ai mai auzit de mine scriind pe un blog mai vechi. Am avut o pauză destul de lungă, dar încă mai am în sânge chestia asta cu online-ul și îmi e greu să o abandonez. Adevărul e că nici nu prea vreau asta, dar de cele mai multe ori duc lipsă de inspirație.

     Cel mai des mă vei găsi pe Facebook sau pe Instagram, locuri în care mai pun câte o poză de pe unde mai ajung. Mi-am descoperit de puțină vreme o pasiune pentru fotografia mobilă, și acolo mai postez din cadrele pe care le prind. Dar mai am momente când vreau să mai și scriu câte ceva. M-am gândit să folosesc secțiunea de "Notes" a facebook-ului, și să scriu acolo, dar parcă mă simt mai atras de un loc ca blogul decât de o pagină de Facebook. Totuși, te invit să mă cinstești cu un like acolo și un follow pe Insta, pentru că tot acolo vei vedea și articolele noi pe care le voi posta aici. 

     Dacă te întrebi ce am de gând să scriu pe aici, îți spun de la început că habar nu am, de asta am și zis că voi posta destul de rar. Oricând voi simți nevoia să împărtășesc ceva cu lumea, cel mai probabil va apărea aici pe blog. De asemenea, pe paginile respective vor continua să apară poze facute de mine. Fotografia mobilă începe să evolueze din ce în ce mai mult, camerele telefoanelor fiind tot mai performante, așa că mă voi folosi si eu de această unealtă.

     Totuși, dacă ești fan al cititului în momente de plictiseală de articole fără noimă, amuzante sau interesante, poți rămâne în zonă, pentru că voi încerca să satisfac această latură a ta, satisfăcându-mi în același timp latura mea de "scriitor".

     Fără spor, un fost blogger "anonim",
Sebi

     

     

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cinci zile, patru nopți, trei paturi, două Airbnb-uri, o mie de kilometrii

Șase-șapte luni mai târziu