Scopul

Hei guys,

     M-am gândit ceva mai bine la blogul acesta și dacă chiar îi văd un viitor. Spun asta pentru că de mai multă vreme îmi tot spun că revin cu un blog, dar mereu mă gândeam că o să ajung repede în punctul ăla în care nu am nici cea mai vagă idee ce vreau să scriu, și o să ajungă abandonat (am pățit). Iar în ziua în care am făcut prima postare pe pagina asta, la scurt timp după, în capul meu era ceva de genul: "Oare am făcut asta doar dintr-un impuls? Dar vreau să il duc departe.. Trebuie să îmi fac un plan pentru asta. Dar dacă a fost doar un impuls?".

     Și da, cel mai probabil a fost un impuls. Dar o pot considera de asemenea și o chemare. Nu m-a încântat ideea de a renunța la blog. Dar am simțit că nu mă mai reprezintă. Că nu îmi mai vin idei care să mă mulțumească și pe care să le consider "demne" de a fi împărtășite cu lumea. Și după un timp de luptă interioară, am făcut-o. Însă acum am hotărât că vreau să o iau de la capăt. Și aș putea spune că am un oarecare avantaj, și anume cunoștiințele pe care le-am adunat de-a lungul celor doi ani în care am fost un blogger anonim (obișnuiam să mă numesc așa pentru a nu da posibilitatea cunoștințelor să știe că eu scriam, și chiar a funcționat).

     Și cam atât cu partea nostalgică a articolului. Am revenit cu forțe proaspete și cu un oarecare plan pentru viitorul acestui blog. Nu este cel mai bine pus la punct, sunt doar câteva idei, dar aproape știu ce vreau să fac în continuare pe aici. Ceea ce o să fac de fapt poate să difere puțin, dar o să încerc să mă axez cât mai mult pe ideile principale care mi-au venit în cap. Și scriu acest articol la fel de mult pentru voi, cât și pentru mine. Să am unde să mă întorc și să mă motivez atunci când o să am impresia că o ia pe arătură treaba.

     Aș vrea în primul rând să fie un blog de călătorie. Nu călătoresc des, dar atunci când o fac, încerc să fac cât mai multe activități, să fie cât mai memorabil. Iar blogul probabil că este locul cel mai potrivit în care să povestesc prin ce am trecut. Să fac recomandări din experiențele proprii, sfaturi sau idei care probabil pe unii i-ar ajuta în găsirea unor puncte de atracție în anumite locuri. Eu unul știu că atunci când plec undeva îmi place să caut pe net prin bloguri, articole sau știri, chestii de făcut în locația în care vreau să ajung.

     De asemenea, o altă idee pentru articole o reprezintă fotografia. Așa cum am zis în primul articol, mi-am descoperit o pasiune pentru fotografia mobilă și o exploatez pe cât posibil, atât cât îmi permite și timpul. Și bineînțeles că vor apărea pe blog articole despre locuri în care poți face poze interesante în București (în principiu), deși multe cadre bune le prinzi întâmplător în zone în care de cele mai multe ori nu se întâmplă prea multe. Dar pentru asta trebuie să fii "omul potrivit la locul potrivit". 

     Mi-ar plăcea de asemenea să scriu și câteva sfaturi, la un moment dat, despre fotografia cu telefonul. Lucruri pe care eu le-am acumulat până în prezent și care consider că îi pot fi ajutătoare unui începător. Atât lucruri pe care le-am învățat și m-au ajutat, și încă o fac, cât și lucruri pe care le voi învăța și pe care le voi pune în practică ca să pot veni cu un rezultat. Lucruri care să ajute și alți începători, pentru că (și zic asta din experiență) te ajută să găsești un loc de unde să culegi "tips and tricks".

     Așa că dacă vi se pare interesant ce am de gând să împărtășesc pe aici cu voi, vă aștept să rămâneți în continuare pe aici, cu comentarii și activitate, pentru că vreau să aud și de la voi cât mai multe despre cât mai multe.


Cu determinare acum,
Sebi



     P.S.: poza care este adăugată pe aici prin aricol  este de la un event marca Huawei Romania pentru promovarea fotografiei mobile, sub îndrumările lui Adi Bulboacă, în cazul de față fotografia de teatru (în timpul unor repetiții la Un teatru). Este o poză care mie imi place foarte mult și pe care o consider ca fiind una din cele mai bune poze făcute de mine.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Lasă-mi părerea ta

Postări populare de pe acest blog

Cinci zile, patru nopți, trei paturi, două Airbnb-uri, o mie de kilometrii

Șase-șapte luni mai târziu

De început